Til startsiden Udskriv side

StofaNet support
Har du problemer med dit Internet, kan du kontakte StofaNet

Generelt:
Har du generelle spørgsmål til din StofaNet forbindelse eller din aftale med Stofa, kan du finde de fleste svar under kundeservice. Ellers kan du kontakte kundeservice på telefon 88 30 30 30

Tekniske spørgsmål:
Har du tekniske spørgsmål eller problemer med din StofaNet forbindelse, kan du kontakte StofaNet Support alle dage mellem kl. 8.00 og 22.00 på telefon 7564 1734 eller prøv kundeservice.

Har du spørgsmål eller fejlmeldinger, koster det naturligvis ikke noget at ringe til StofaNet Support, men vi tilbyder også trin-for-trin vejledning til opsætning af StofaNet bredbånd og tillægstjenester for 249 kr. pr. påbegyndte halve time. Er du i tvivl, om det er en betalingsydelse, du efterspørger, kan du altid få det oplyst ved henvendelse, inden servicen ydes.

Inden du ringer...
Inden du ringer til StofaNet Support, beder vi dig have din ordrebekræftelse med dine stamoplysninger klar.

Før opkald til StofaNet Support kan du forsøge at finde løsningen ved at følge vejledningen til opsætning af computeren til StofaNet - du finder vejledningen til pc/Windows her og vejledningen til Mac/Apple her. Du finder også en lang række vejledninger til de f.eks. e-mail programmer og meget andet under Mine Siders vejledningssektion (mine sider kræver at du er logget på med bruger login). Login her

StofaNet Support yder ikke support i brugen af internettet, software eller hardware.

Besøg Stofanets kundeservice her

Stenstrup Antenneforening | Teglbakken 39 | 5771 Stenstrup | Tlf.: 6226 2325 | E-mail: